TÖÖINSPEKTSIOON

Sinu abiline tööelus

Sinu abiline tööelus

Sinu abiline tööelus

TEAVITUSKAMPAANIA

Tööinspektsiooni sotsiaalkampaania, mille eesmärgiks oli panna inimesi mõtlema oma õiguste üle tööl olles. Üleriigiline kampaania jooksis paljudel erinevatel meediapindadel: TV, raadio, ostukeskuste- ja bussiekraanid, välimeedia, sotsmeedia, online bännerid, trükireklaam ajakirjades, mida kõike toetas Dalton-iga koostöös loodud PR kampaania. Mahukas kampaania oli suunatud kolmekeelsele sihtrühmale: eesti, vene ja ukraina keeles.

Tööinspektsiooni sotsiaalkampaania, mille eesmärgiks oli panna inimesi mõtlema oma õiguste üle tööl olles. Üleriigiline kampaania jooksis paljudel erinevatel meediapindadel: TV, raadio, ostukeskuste- ja bussiekraanid, välimeedia, sotsmeedia, online bännerid, trükireklaam ajakirjades, mida kõike toetas Dalton-iga koostöös loodud PR kampaania. Mahukas kampaania oli suunatud kolmekeelsele sihtrühmale: eesti, vene ja ukraina keeles.

Oleme veendunud, et inimesi tuleb esmalt kõnetada emotsionaalselt ja seda olulisem roll on brändil.

müük ei edene?
lojaalsus on madal? bränd on vananenud?


paneme sinu klientide südamed kiiremini põksuma!

Oleme veendunud, et inimesi tuleb esmalt kõnetada emotsionaalselt ja seda olulisem roll on brändil.

müük ei edene?
lojaalsus on madal? bränd on vananenud?


paneme sinu klientide südamed kiiremini põksuma!

Oleme veendunud, et inimesi tuleb esmalt kõnetada emotsionaalselt ja seda olulisem roll on brändil.

müük ei edene?
lojaalsus on madal? bränd on vananenud?


paneme sinu klientide südamed kiiremini põksuma!