TERMINAL KÜTUS

Terminal maine-kampaania

Terminal maine-kampaania

Terminal maine-kampaania

MAINEKAMPAANIA

Kas kütusejaamadel pole vahet? On ikka küll! Vahe on kohvis, toidus, kütuses ja mis peamine, suhtumises. Tartu kütusefirma Terminal palus meie abi konkurentidest eristumiseks ja enda turul positsioneerimiseks. Lisaks tele ja Youtube klippidele koosnes kampaania sotsiaalmeedia ja online reklaamidest. Kampaania viisime ka venekeelse sihtrühmani.

Kas kütusejaamadel pole vahet? On ikka küll! Vahe on kohvis, toidus, kütuses ja mis peamine, suhtumises. Tartu kütusefirma Terminal palus meie abi konkurentidest eristumiseks ja enda turul positsioneerimiseks. Lisaks tele ja Youtube klippidele koosnes kampaania sotsiaalmeedia ja online reklaamidest. Kampaania viisime ka venekeelse sihtrühmani.

Oleme veendunud, et inimesi tuleb esmalt kõnetada emotsionaalselt ja seda olulisem roll on brändil.

müük ei edene?
lojaalsus on madal? bränd on vananenud?


paneme sinu klientide südamed kiiremini põksuma!

Oleme veendunud, et inimesi tuleb esmalt kõnetada emotsionaalselt ja seda olulisem roll on brändil.

müük ei edene?
lojaalsus on madal? bränd on vananenud?


paneme sinu klientide südamed kiiremini põksuma!

Oleme veendunud, et inimesi tuleb esmalt kõnetada emotsionaalselt ja seda olulisem roll on brändil.

müük ei edene?
lojaalsus on madal? bränd on vananenud?


paneme sinu klientide südamed kiiremini põksuma!