Prike
Cremalux
Cremalux
Cremalux
BRÄNDI DISAIN
Prike soovis luua oma kohvibrändi, mis võistleks poeriiulitel premium kategoorias. Eesmärk oli luua pakendidisain, mis oleks sarnane peamise konkurendi Lavazzaga. Selline strateegiline lähenemine aitab uuel tundmatul brändil olla poeriiulitel nö. samal pulgal tarbijate peas juba kanda kinnitanud tegijaga ja "laenata" selle positiivseid seoseid. Lisaks Cremalux pakendidisainile sai loodud ka Cafee Perfetto logo, mille alla koondada sarja teised kohvioad.
Prike soovis luua oma kohvibrändi, mis võistleks poeriiulitel premium kategoorias. Eesmärk oli luua pakendidisain, mis oleks sarnane peamise konkurendi Lavazzaga. Selline strateegiline lähenemine aitab uuel tundmatul brändil olla poeriiulitel nö. samal pulgal tarbijate peas juba kanda kinnitanud tegijaga ja "laenata" selle positiivseid seoseid. Lisaks Cremalux pakendidisainile sai loodud ka Cafee Perfetto logo, mille alla koondada sarja teised kohvioad.
Oleme veendunud, et inimesi tuleb esmalt kõnetada emotsionaalselt ja seda olulisem roll on brändil.
müük ei edene?
lojaalsus on madal? bränd on vananenud?
paneme sinu klientide südamed kiiremini põksuma!
Oleme veendunud, et inimesi tuleb esmalt kõnetada emotsionaalselt ja seda olulisem roll on brändil.
müük ei edene?
lojaalsus on madal? bränd on vananenud?
paneme sinu klientide südamed kiiremini põksuma!
Oleme veendunud, et inimesi tuleb esmalt kõnetada emotsionaalselt ja seda olulisem roll on brändil.
müük ei edene?
lojaalsus on madal? bränd on vananenud?
paneme sinu klientide südamed kiiremini põksuma!
Marati 5, Põhjala Tehas, Tallinn
© 2024 Massiiv. All rights reserved
Marati 5, Põhjala Tehas, Tallinn
© 2024 Massiiv. All rights reserved
Marati 5, Põhjala Tehas, Tallinn
© 2024 Massiiv. All rights reserved