prike kohvipakend
prike kohvipakend
prike kohvipakend

Prike

Cremalux

Cremalux

Cremalux

BRÄNDI DISAIN

Prike kohvi
Prike kohvi
Prike kohvi

Prike soovis luua oma kohvibrändi, mis võistleks poeriiulitel premium kategoorias. Eesmärk oli luua pakendidisain, mis oleks sarnane peamise konkurendi Lavazzaga. Selline strateegiline lähenemine aitab uuel tundmatul brändil olla poeriiulitel nö. samal pulgal tarbijate peas juba kanda kinnitanud tegijaga ja "laenata" selle positiivseid seoseid. Lisaks Cremalux pakendidisainile sai loodud ka Cafee Perfetto logo, mille alla koondada sarja teised kohvioad.

LINK

Prike soovis luua oma kohvibrändi, mis võistleks poeriiulitel premium kategoorias. Eesmärk oli luua pakendidisain, mis oleks sarnane peamise konkurendi Lavazzaga. Selline strateegiline lähenemine aitab uuel tundmatul brändil olla poeriiulitel nö. samal pulgal tarbijate peas juba kanda kinnitanud tegijaga ja "laenata" selle positiivseid seoseid. Lisaks Cremalux pakendidisainile sai loodud ka Cafee Perfetto logo, mille alla koondada sarja teised kohvioad.

LINK

Oleme veendunud, et inimesi tuleb esmalt kõnetada emotsionaalselt ja seda olulisem roll on brändil.

müük ei edene?
lojaalsus on madal? bränd on vananenud?


paneme sinu klientide südamed kiiremini põksuma!

Oleme veendunud, et inimesi tuleb esmalt kõnetada emotsionaalselt ja seda olulisem roll on brändil.

müük ei edene?
lojaalsus on madal? bränd on vananenud?


paneme sinu klientide südamed kiiremini põksuma!

Oleme veendunud, et inimesi tuleb esmalt kõnetada emotsionaalselt ja seda olulisem roll on brändil.

müük ei edene?
lojaalsus on madal? bränd on vananenud?


paneme sinu klientide südamed kiiremini põksuma!